«Міфи про брендинг»: все для споживача


“Міфи про брендинг” – книга, яка знає усе про бренди. Автори відомі експерти з брендингу — Енді Мілліганом та Саймоном Бейлі — професіонали своєї справи з солідним досвідом роботи з брендами, простими словами пояснюють складні речі.


В книзі підіймаються питання:

  • Що таке бренди та в чому їхня цінність?

  • У чому криється «успіх бренду» і як вдало підібрати йому назву?

  • Що таке «хороші» бренди?

  • Як вони завойовують нашу лояльність?

  • Чи завжди клієнт має рацію?


Автори описали 20 усталених стереотипів, що стали майже правилами. Ми ж розглянемо п’ять міфів, що є найбільш актуальними зараз.


Міф 3. СИЛЬНИЙ БРЕНД МОЖНА ВИКОРИСТАТИ ЯК ПІДТРИМКУ ДЛЯ НЕВДАЛОГО БІЗНЕСУ


На сучасному ринку бренд не розглядають як окремий або відмітний від бізнесу, якому він належить. Насправді вони є невіддільними один від одного. Спроби використати ідентичність бренду та рекламу, як спосіб вмовити ваших клієнтів на погану покупку, імовірно, виявляться ірраціональними та контпродуктивними. Можливо, був час, коли сильний бренд (або сильну рекламу) просто розглядали мов наліпку або пластир, які можна «приклеїти» до бізнесу, щоб приховати безліч недоліків, – однак, хай би що там було, сьогодні ситуація безумовно не така.


Водночас, якщо ви – хороший бізнес і зможете застосувати цю рису до малоефективної діяльності та бренду, ви, найімовірніше, зможете прискорити зростання та підвищити цінність свого бізнесу.


Міф 5. БРЕНДИНГ — ЦЕ ЛИШЕНЬ ПРО ЛОГОТИП І РЕКЛАМУ


Бренди породжуються цілим ланцюжком вражень, які формують сприйняття та переваги. Логотип завжди є основним, реклама часто має вирішальне значення, але це не найважливіші «будівельні блоки» брендів. Джефф Безос чудово сказав, що «ваш бренд – це те, що люди кажуть про вас, коли вас немає в кімнаті». І те, що вони говорять про вас, як правило, є результатом того, що ви кажете і робите. Щоб створити бренд у сучасному багатоканальному світі, у якому люди прагнуть автентичних і захопливих вражень, треба пам’ятати, що життєво важливими є не просто розважальна реклама, а все, що ви говорите, і все, що ви робите.


Міф 13. БРЕНДИНГ — СУБ’ЄКТИВНИЙ. УСЕ ЦЕ — МІШУРА І РЕМЕСЛО БЕЗ ЧІТКОЇ ТЕОРІЇ


Існують чітко визначені інструменти та усталені жорсткі процеси для брендингу. Щоб підтримати власника бренду, доступний цілий спектр досвіду та ефективних процесів. Але важливо зазначити, що нічого із цього не слід розглядати як заміну проникливості та творчого мислення.


Бренди повинні будуватися на чіткому розумінні; вони повинні бути актуальними та відмінними, і вони повинні вражати клієнтів та сповнювати їх силою. Створення брендів – складне завдання, яке потребує поєднання інтелекту та емоцій. Існують інструменти, що слугуватимуть дороговказом для спеціалістів, але вони ніколи не повинні замінювати людський фактор, який лежить в основі кожного успішного бренду.


Міф 15. БРЕНДИНГ НЕ МАЄ НІЧОГО СПІЛЬНОГО ІЗ КЛІЄНТСЬКИМ ДОСВІДОМ


Брендинг – це все, що стосується клієнтського досвіду. Хоча легко думати про бренди суто у візуальному плані, бренд – це справді унікальна суміш емоційних та раціональних асоціацій, які формуються внаслідок усіх наших  взаємодій із цим брендом. У міру того, як клієнти стають все мудрішими і більше цінують досвід, бренди прагнуть забезпечити собі чіткішу перевагу у взаємодії з ними. Технології допомагають прискорити цю зміну, змінюючи очікування, розбурхуючи усталені ринки та допомагаючи власникам брендів генерувати нові та більш захопливі враження. Забезпечення належного клієнтського досвіду – оце дійсно має значення.


Міф 19. БРЕНДИ — ЦЕ ЛИШЕ ТЕ, ЩО ВІДБУВАЄТЬСЯ ЗЗОВНІ


У нинішню епоху тотального брендингу (коли кожна взаємодія з клієнтом впливає на їхню схильність полюбити чи не полюбити вас), працівники та клієнти мало чим відрізняються.


Найкращий спосіб побудувати бренд, який клієнти будуть любити і яким будуть захоплюватися, – це почати із завоювання сердець та свідомості своїх працівників. Бренди, які славляться своєю винятковістю та високим рівнем обслуговування клієнтів, як правило, є компаніями, які вважають своїх працівників критично важливими для процвітання бренду. Погляньте на кілька найбільш успішних світових брендів. Не випадково такі бренди, як Apple, Google, Coca-Cola, Facebook та Nike – це компанії, де бренд має важливе значення як зсередини, так і ззовні. Тож аби досягнути результатів ззовні, вам спершу потрібно довести все до ладу всередині.


«Міфи про брендинг» — книга не лише для власників бізнесу чи спеціалістів із брендингу, це книжка для кожного, адже кожен з нас споживач.

0 перегляд

   Працюючи за міжнародними стандартами протягом семи років активної роботи ми допомогли розвинути більш як 350 успішних підприємств на ринку України. У нас викладають провідні бізнес-тренери України. Нас обирають керівники та власники бізнесів, які прагнуть побудувати успішну модель бізнесу для збільшення прибутків та розвитку.

КОНТАКТИ

м. Львів, вул. Зелена, 109, оф.427

+380 67 177 17 05

m.chorniy@uabl.org

© Львівська школа керівників бізнесу, 2018 - 2020. Усі права захищено. 

  • Львівська школа керівників бізнесу